Abstract:
Соціальна компетентність – складна характеристика особистості, яка забезпечує її інтеграцію в суспільство, продуктивне виконання соціальних ролей, здатність орієнтуватися у мінливому соціальному середовищі та ефективно взаємодіяти з іншими людьми. Основу соціальної компетентності складають знання, соціальні мотиви, поведінкові алгоритми, а також якості особистості: ініціативність, відповідальність, комунікабельність, працездатність, толерантність, прагнення самореалізуватися тощо. На уроках вчитель повинен формувати в учнів різноманітні компетентності, зокрема соціальні та громадянські, які у свою чергу формують усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у повсякденному та громадянському житті, при спілкуванні один з одним. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність інтерактивних технологій навчання у формуванні соціально-громадянської компетентності учнів початкової школи на уроках «Я у світі».