Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ткачишина, Ганна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T12:10:17Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T12:10:17Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ткачишина Г. М. Формування соціально-громадянської компетентності учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ганна Миколаївна Ткачишина. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 107 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4840 | |
dc.description.abstract | Соціальна компетентність – складна характеристика особистості, яка забезпечує її інтеграцію в суспільство, продуктивне виконання соціальних ролей, здатність орієнтуватися у мінливому соціальному середовищі та ефективно взаємодіяти з іншими людьми. Основу соціальної компетентності складають знання, соціальні мотиви, поведінкові алгоритми, а також якості особистості: ініціативність, відповідальність, комунікабельність, працездатність, толерантність, прагнення самореалізуватися тощо. На уроках вчитель повинен формувати в учнів різноманітні компетентності, зокрема соціальні та громадянські, які у свою чергу формують усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у повсякденному та громадянському житті, при спілкуванні один з одним. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність інтерактивних технологій навчання у формуванні соціально-громадянської компетентності учнів початкової школи на уроках «Я у світі». | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування соціально-громадянської компетентності учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |