dc.contributor.author |
Торак, М. П. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-16T12:13:24Z |
|
dc.date.available |
2021-03-16T12:13:24Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Торак М. П. Технології розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи на уроках природознавства: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / М. П. Торак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4841 |
|
dc.description.abstract |
Вивчення традиційної діяльності початкової школи на сьогоднішній день показало, що вона не сприяє формуванню здорової особистості молодшого школяра. Більшість педагогів не готові правильно та в системі здійснювати діяльність із збереження й зміцнення здоров՚я школярів. При цьому, кожен урок має певні дидактичні можливості для організації здоров’՚язбережувальної діяльності в навчальному процесі. Об՚єкт дослідження – процес навчання природознавства учнів початкових класів. Предмет дослідження – технології формування здоров՚язбережувальної компетентності молодших школярів на уроках природознавства. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та практичне доведення доцільності використання розробленої технології формування здоров՚язбережувальної компетентності молодших школярів на уроках природознавства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Технології розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи на уроках природознавства |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |