Аннотации:
Вивчення традиційної діяльності початкової школи на сьогоднішній день показало, що вона не сприяє формуванню здорової особистості молодшого школяра. Більшість педагогів не готові правильно та в системі здійснювати діяльність із збереження й зміцнення здоров՚я школярів. При цьому, кожен урок має певні дидактичні можливості для організації здоров’՚язбережувальної діяльності в навчальному процесі. Об՚єкт дослідження – процес навчання природознавства учнів початкових класів. Предмет дослідження – технології формування здоров՚язбережувальної компетентності молодших школярів на уроках природознавства. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та практичне доведення доцільності використання розробленої технології формування здоров՚язбережувальної компетентності молодших школярів на уроках природознавства.