Abstract:
Одним із найприродніших способів розвинути творчі здібності особистості є заняття мистецтвом. Так, шкільні уроки мистецтва в силу своєї інтегративної специфіки здатні допомогти учням зануритись у атмосферу різних видів мистецької творчості, опанувати механізмами творчої діяльності у царині театру, образотворчого мистецтва, музики, хореографії. Саме тому слід повсякчас відшуковувати нові й ефективні методи, які дозволятимуть якомога краще використовувати потенційні творчо-розвивальні можливості уроків мистецтва і формуватимуть у дітей комплекс відповідних умінь і навичок, який цілісно охоплюватиме потреби їх творчого становлення й зростання. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розробка, апробація та визначення ефективності технології розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках мистецтва у початковій школі.