Abstract:
Незважаючи на значну кількість праць цього спрямування, слід відмітити, що проблема застосування технологій дистанційного навчання у самоосвітній діяльності була недостатньо дослідженою, зокрема, формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів в Новій українській школі. Отже, зростання ролі технологій дистанційного навчання у процесі підготовки учнів початкових класів, зокрема в формуванні його самоосвітньої компетентності в сучасних умовах, і наявні протиріччя дають підстави стверджувати, що наше дослідження «Формування самоосвітньої компетентності в учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання» є актуальним і своєчасним. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання.