DSpace Repository

Формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Шафранюк, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-03-16T13:02:09Z
dc.date.available 2021-03-16T13:02:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шафранюк Т. М. Формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Михайлівна Шафранюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4844
dc.description.abstract Незважаючи на значну кількість праць цього спрямування, слід відмітити, що проблема застосування технологій дистанційного навчання у самоосвітній діяльності була недостатньо дослідженою, зокрема, формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів в Новій українській школі. Отже, зростання ролі технологій дистанційного навчання у процесі підготовки учнів початкових класів, зокрема в формуванні його самоосвітньої компетентності в сучасних умовах, і наявні протиріччя дають підстави стверджувати, що наше дослідження «Формування самоосвітньої компетентності в учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання» є актуальним і своєчасним. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account