dc.contributor.author |
Шафранюк, Тетяна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-16T13:02:09Z |
|
dc.date.available |
2021-03-16T13:02:09Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Шафранюк Т. М. Формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Михайлівна Шафранюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4844 |
|
dc.description.abstract |
Незважаючи на значну кількість праць цього спрямування, слід відмітити, що проблема застосування технологій дистанційного навчання у самоосвітній діяльності була недостатньо дослідженою, зокрема, формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів в Новій українській школі. Отже, зростання ролі технологій дистанційного навчання у процесі підготовки учнів початкових класів, зокрема в формуванні його самоосвітньої компетентності в сучасних умовах, і наявні протиріччя дають підстави стверджувати, що наше дослідження «Формування самоосвітньої компетентності в учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання» є актуальним і своєчасним. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |