Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шафранюк, Тетяна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T13:02:09Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T13:02:09Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Шафранюк Т. М. Формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Михайлівна Шафранюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4844 | |
dc.description.abstract | Незважаючи на значну кількість праць цього спрямування, слід відмітити, що проблема застосування технологій дистанційного навчання у самоосвітній діяльності була недостатньо дослідженою, зокрема, формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів в Новій українській школі. Отже, зростання ролі технологій дистанційного навчання у процесі підготовки учнів початкових класів, зокрема в формуванні його самоосвітньої компетентності в сучасних умовах, і наявні протиріччя дають підстави стверджувати, що наше дослідження «Формування самоосвітньої компетентності в учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання» є актуальним і своєчасним. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування самоосвітньої компетентності учнів початкових класів засобами технологій дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |