dc.contributor.author |
Шинкарук, Руслана Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-16T13:05:03Z |
|
dc.date.available |
2021-03-16T13:05:03Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Шинкарук Р. Р. Психологічні чинники розвитку почуття гумору в молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Руслана Русланівна Шинкарук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 111 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4845 |
|
dc.description.abstract |
Гумор розглядається як механізми особистісної регуляції, яка здійснюється на біологічному, соціальному, рефлексивному та особистісному рівнях. Він може бути визначений як вища психічна функція, яка у специфічний спосіб – виявлення, подолання чи зняття суперечностей, що базуються на здатності до сприйняття та відтворення комічного, регулює різні аспекти та рівні життєдіяльності особистості. Об’єкт дослідження — гумор як вища психічна функція. Предмет дослідження — психологічні чинники розвитку почуття гумору молодших школярів в умовах освітнього процесу. Мета дослідження — теоретично обґрунтувати, емпірично виявити та експериментально дослідити психологічні чинники розвитку почуття гумору молодших школярів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні чинники розвитку почуття гумору в молодшому шкільному віці |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |