Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шинкарук, Руслана Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T13:05:03Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T13:05:03Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Шинкарук Р. Р. Психологічні чинники розвитку почуття гумору в молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Руслана Русланівна Шинкарук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 111 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4845 | |
dc.description.abstract | Гумор розглядається як механізми особистісної регуляції, яка здійснюється на біологічному, соціальному, рефлексивному та особистісному рівнях. Він може бути визначений як вища психічна функція, яка у специфічний спосіб – виявлення, подолання чи зняття суперечностей, що базуються на здатності до сприйняття та відтворення комічного, регулює різні аспекти та рівні життєдіяльності особистості. Об’єкт дослідження — гумор як вища психічна функція. Предмет дослідження — психологічні чинники розвитку почуття гумору молодших школярів в умовах освітнього процесу. Мета дослідження — теоретично обґрунтувати, емпірично виявити та експериментально дослідити психологічні чинники розвитку почуття гумору молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні чинники розвитку почуття гумору в молодшому шкільному віці | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |