Аннотации:
Звукова організація мови перебуває на службі у творенні змісту, вона є семантичною організацією, а часто і стилістичною. Особливість звукової організації тексту досліджує фоностилістика – наука, яка має глибокі корені в мовознавстві, оскільки спрямована на осягнення закономірностей зв’язку звуку і значення. У сучасній фоностилістиці науковцями експериментально доведено існування фонетичних асоціацій, експресивне і символічне значення звуку. Поезія про природу для дітей – яскраве явище авторської художньої творчості. Вона виконує роль своєрідної школи, що поряд з іншими чинниками сприяє духовному розвиткові дитини, вихованню та збільшенню її життєвого досвіду. До того досвіду, який накопичує дитина, органічно входять і знання дитини про рідну мову, вміння та навички розуміти її, користуватися нею. Мета дипломної роботи – дослідити і описати фоностилістичні засобів увиразнення у поезії про природу для дітей, виявити експресивні можливості цих засобів.