ElarK-PNU

Психологічні особливості формування моральних цінностей в дитини дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боднар, Юлія Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-03-17T11:54:30Z
dc.date.available 2021-03-17T11:54:30Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Боднар Ю. М. Психологічні особливості формування моральних цінностей в дитини дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Юлія Михайлівна Боднар. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4850
dc.description.abstract Ціннісні орієнтації є головним критерієм у ставленні людини до навколишнього світу. Вони визначають соціальну взаємодію людей, боротьбу і узгодження їх інтересів, вимог, регулюють поведінку людини, визначаючи майбутнє життя особистості в суспільстві. Тому структура ціннісних орієнтацій особистості і виявлення шляхів їх розвитку та формування виступають об’єктом соціально-психолого-педагогічного аналізу. Тим більше це важливо для визначення системи цінностей в нових соціальних умовах, що дозволить виділити структуру життєвих установок і на їх основі визначити шляхи формування ціннісних орієнтацій, необхідних для гармонійного розвитку особистості в наші дні. Мета дослідження – теоретично вивчити та перевірити на практиці методи та методики формування моральних цінностей у дітей дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні особливості формування моральних цінностей в дитини дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу