Аннотации:
Ціннісні орієнтації є головним критерієм у ставленні людини до навколишнього світу. Вони визначають соціальну взаємодію людей, боротьбу і узгодження їх інтересів, вимог, регулюють поведінку людини, визначаючи майбутнє життя особистості в суспільстві. Тому структура ціннісних орієнтацій особистості і виявлення шляхів їх розвитку та формування виступають об’єктом соціально-психолого-педагогічного аналізу. Тим більше це важливо для визначення системи цінностей в нових соціальних умовах, що дозволить виділити структуру життєвих установок і на їх основі визначити шляхи формування ціннісних орієнтацій, необхідних для гармонійного розвитку особистості в наші дні. Мета дослідження – теоретично вивчити та перевірити на практиці методи та методики формування моральних цінностей у дітей дошкільного віку.