dc.contributor.author |
Бута, Людмила Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-17T12:05:20Z |
|
dc.date.available |
2021-03-17T12:05:20Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Бута Л. І. Формування первинного економічного досвіду у старших дошкільників засобами ігрової діяльності: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Людмила Іванівна Бута. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 128 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4852 |
|
dc.description.abstract |
Високий рівень економічної культури забезпечується засвоєнням економічних знань через набуття первинного економічного досвіду, формування якого розпочинається тоді, коли дитина виконує самостійні вольові дії, будує взаємодію з іншими суб’єктами соціальної дійсності та на цій основі засвоює певні знання й опановує вміння. Це стає можливим уже в старшому дошкільному віці, тому що діти починають виділяти себе в системі взаємовідносин завдяки предметно-операційній діяльності. Об'єкт дослідження: процес економічного виховання дошкільників. Предмет дослідження: педагогічні умови формування первинного економічного досвіду дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально апробувати ефективність педагогічних умов формування первинного економічного досвіду старших дошкільників в ігровій діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування первинного економічного досвіду у старших дошкільників засобами ігрової діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |