Аннотации:
Високий рівень економічної культури забезпечується засвоєнням економічних знань через набуття первинного економічного досвіду, формування якого розпочинається тоді, коли дитина виконує самостійні вольові дії, будує взаємодію з іншими суб’єктами соціальної дійсності та на цій основі засвоює певні знання й опановує вміння. Це стає можливим уже в старшому дошкільному віці, тому що діти починають виділяти себе в системі взаємовідносин завдяки предметно-операційній діяльності. Об'єкт дослідження: процес економічного виховання дошкільників. Предмет дослідження: педагогічні умови формування первинного економічного досвіду дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально апробувати ефективність педагогічних умов формування первинного економічного досвіду старших дошкільників в ігровій діяльності.