Аннотации:
Планету може врятувати лише діяльність людей, що здійснюється на основі глибокого розуміння законів природи, врахування численних взаємодій в природніх угрупуваннях, усвідомлення того, що людина – це всього лише частина природи. Це означає, що екологічна проблема постає сьогодні не тільки як проблема збереження навколишнього середовища від забруднення та інших негативних впливів господарської діяльності людини на Землі. Вона виростає в проблему запобігання стихійного впливу людей на природу, в свідомої, цілеспрямованої, планомірної взаємодії з нею. Така взаємодію можна здійснити за наявності в кожної людини достатнього рівня екологічної культури, екологічної компетентності, формування яких починається з дитинства і продовжується все життя. Заклад дошкільної освіти вже сьогодні покликаний виявити наполегливість у вихованні нового покоління, якому властиве особливе бачення світу як об’єкта його постійної турботи. Формування екологічної компетентності – найважливіше завдання закладу дошкільної освіти в даний час. Об’єкт дослідження – процес екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – технологія формування екологічних знань у дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження – науково обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити технологію формування екологічних знань у дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігор.