dc.contributor.author |
Горецька, Марина Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-17T12:42:52Z |
|
dc.date.available |
2021-03-17T12:42:52Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Горецька М. О. Методика розвитку художньо-творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі слухання музики: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марина Олегівна Горецька. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 95 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4861 |
|
dc.description.abstract |
Чуттєві процеси – відчуття та сприймання відіграють важливу роль, виступають в якості відправного моменту у пізнанні навколишнього світу. Процес пізнання об’єктивної дійсності відбувається від живого споглядання до абстрактного мислення і від нього до практики. Не менш вагомим для навчальної діяльності є «живе споглядання», зокрема сприймання. Його місце у навчанні визначається самою структурою навчальної діяльності дітей дошкільного віку, яка вимагає для опанування визначеного обсягу знань і розумового розвитку спільної роботи другої та першої сигнальної систем. Об’єкт дослідження – процес музичного виховання дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – розвиток художньо-творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі слухання музики. Мета дослідження – виявити та науково обґрунтувати педагогічні умови активізації художньо-творчого мислення дітей шляхом використання нетрадиційних форм роботи на заняттях з музичного виховання у закладі дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методика розвитку художньо-творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі слухання музики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |