Abstract:
Чуттєві процеси – відчуття та сприймання відіграють важливу роль, виступають в якості відправного моменту у пізнанні навколишнього світу. Процес пізнання об’єктивної дійсності відбувається від живого споглядання до абстрактного мислення і від нього до практики. Не менш вагомим для навчальної діяльності є «живе споглядання», зокрема сприймання. Його місце у навчанні визначається самою структурою навчальної діяльності дітей дошкільного віку, яка вимагає для опанування визначеного обсягу знань і розумового розвитку спільної роботи другої та першої сигнальної систем. Об’єкт дослідження – процес музичного виховання дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – розвиток художньо-творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі слухання музики. Мета дослідження – виявити та науково обґрунтувати педагогічні умови активізації художньо-творчого мислення дітей шляхом використання нетрадиційних форм роботи на заняттях з музичного виховання у закладі дошкільної освіти.