Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Горецька, Марина Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T12:42:52Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T12:42:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Горецька М. О. Методика розвитку художньо-творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі слухання музики: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марина Олегівна Горецька. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4861 | |
dc.description.abstract | Чуттєві процеси – відчуття та сприймання відіграють важливу роль, виступають в якості відправного моменту у пізнанні навколишнього світу. Процес пізнання об’єктивної дійсності відбувається від живого споглядання до абстрактного мислення і від нього до практики. Не менш вагомим для навчальної діяльності є «живе споглядання», зокрема сприймання. Його місце у навчанні визначається самою структурою навчальної діяльності дітей дошкільного віку, яка вимагає для опанування визначеного обсягу знань і розумового розвитку спільної роботи другої та першої сигнальної систем. Об’єкт дослідження – процес музичного виховання дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – розвиток художньо-творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі слухання музики. Мета дослідження – виявити та науково обґрунтувати педагогічні умови активізації художньо-творчого мислення дітей шляхом використання нетрадиційних форм роботи на заняттях з музичного виховання у закладі дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика розвитку художньо-творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в процесі слухання музики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |