Короткий опис(реферат):
Зміст дошкільної освіти відповідно до Положення визначається Базовим компонентом дошкільної освіти. У ЗДО, відповідно до вимог Базового компонента, одним з завдань є виховання у дошкільників інтересу і любові до природи, бережливе й турботливе ставлення до рослин і тварин. Одним із шляхів формування екологічної культури дітей є звернення до надбань педагогічної спадщини видатного українського педагога, заслуженого учителя України В. Сухомлинського, до його досвіду у галузі екологічного виховання. Проблемою екологічного виховання він займався впродовж своєї педагогічної діяльності, і довів, що природа сама собою не виховує. Виховує лише активна взаємодія дитини з нею. Тому екологічне виховання та екологічна культура тісно пов’язані з природоохоронною діяльністю. Мета дослідження: розкрити умови побудови еколого-розвивального середовища в ЗДО, обґрунтувати й експериментально перевірити можливості використання принципів екологічного виховання В. Сухомлинського у практиці роботи ЗДО.