Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Каратник, Галина Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T13:03:50Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T13:03:50Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Каратник Г. В. Використання принципів екологічного виховання В. Сухомлинського в умовах розвивального середовища закладу дошкільної освіти: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Галина Вікторівна Каратник. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 149 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4864 | |
dc.description.abstract | Зміст дошкільної освіти відповідно до Положення визначається Базовим компонентом дошкільної освіти. У ЗДО, відповідно до вимог Базового компонента, одним з завдань є виховання у дошкільників інтересу і любові до природи, бережливе й турботливе ставлення до рослин і тварин. Одним із шляхів формування екологічної культури дітей є звернення до надбань педагогічної спадщини видатного українського педагога, заслуженого учителя України В. Сухомлинського, до його досвіду у галузі екологічного виховання. Проблемою екологічного виховання він займався впродовж своєї педагогічної діяльності, і довів, що природа сама собою не виховує. Виховує лише активна взаємодія дитини з нею. Тому екологічне виховання та екологічна культура тісно пов’язані з природоохоронною діяльністю. Мета дослідження: розкрити умови побудови еколого-розвивального середовища в ЗДО, обґрунтувати й експериментально перевірити можливості використання принципів екологічного виховання В. Сухомлинського у практиці роботи ЗДО. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання принципів екологічного виховання В. Сухомлинського в умовах розвивального середовища закладу дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |