dc.contributor.author |
Ковальчук, Наталія Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-17T13:10:14Z |
|
dc.date.available |
2021-03-17T13:10:14Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Ковальчук Н. М. Методика формування фізичної грамотності дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Наталія Михайлівна Ковальчук. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 107 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4866 |
|
dc.description.abstract |
Визначення поняття “фізична культура” включає явища духовного світу, знання, мотиви, норми і зразки поведінки. Особливого значення в цьому контексті набуває проблема формування в дітей старшого дошкільного віку фізкультурних знань, культури рухів, які повинні займати одне з провідних місць у системі ціннісних орієнтацій людей різних соціальних і вікових груп, формування пріоритету здоров’я як найвищої людської цінності і на основі цього покращення загального фізичного стану організму. Успішне розв’язання даної проблеми можливе лише за умови цілеспрямованого, комплексного вирішення завдань із фізичної грамотності починаючи з раннього віку і впродовж усього життя. Об’єкт дослідження. Процес фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження. Зміст, форми та методи формування особистої фізичної грамотності старших дошкільників у процесі фізичного виховання. Мета дослідження. Розробити і науково обґрунтувати методику формування особистої фізичної грамотності старших дошкільників та експериментально перевірити її ефективність. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методика формування фізичної грамотності дітей старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |