Abstract:
Визначення поняття “фізична культура” включає явища духовного світу, знання, мотиви, норми і зразки поведінки. Особливого значення в цьому контексті набуває проблема формування в дітей старшого дошкільного віку фізкультурних знань, культури рухів, які повинні займати одне з провідних місць у системі ціннісних орієнтацій людей різних соціальних і вікових груп, формування пріоритету здоров’я як найвищої людської цінності і на основі цього покращення загального фізичного стану організму. Успішне розв’язання даної проблеми можливе лише за умови цілеспрямованого, комплексного вирішення завдань із фізичної грамотності починаючи з раннього віку і впродовж усього життя. Об’єкт дослідження. Процес фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження. Зміст, форми та методи формування особистої фізичної грамотності старших дошкільників у процесі фізичного виховання. Мета дослідження. Розробити і науково обґрунтувати методику формування особистої фізичної грамотності старших дошкільників та експериментально перевірити її ефективність.