Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ковальчук, Наталія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T13:10:14Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T13:10:14Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ковальчук Н. М. Методика формування фізичної грамотності дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Наталія Михайлівна Ковальчук. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 107 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4866 | |
dc.description.abstract | Визначення поняття “фізична культура” включає явища духовного світу, знання, мотиви, норми і зразки поведінки. Особливого значення в цьому контексті набуває проблема формування в дітей старшого дошкільного віку фізкультурних знань, культури рухів, які повинні займати одне з провідних місць у системі ціннісних орієнтацій людей різних соціальних і вікових груп, формування пріоритету здоров’я як найвищої людської цінності і на основі цього покращення загального фізичного стану організму. Успішне розв’язання даної проблеми можливе лише за умови цілеспрямованого, комплексного вирішення завдань із фізичної грамотності починаючи з раннього віку і впродовж усього життя. Об’єкт дослідження. Процес фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження. Зміст, форми та методи формування особистої фізичної грамотності старших дошкільників у процесі фізичного виховання. Мета дослідження. Розробити і науково обґрунтувати методику формування особистої фізичної грамотності старших дошкільників та експериментально перевірити її ефективність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика формування фізичної грамотності дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |