Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Курило, Ірина Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T13:25:35Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T13:25:35Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Курило І. І. Мовленнєвий розвиток дошкільників засобами комунікативних ситуацій: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ірина Ігорівна Курило. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 108 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4869 | |
dc.description.abstract | Фундаментальні зміни, що відсуваються в сучасному освітньо-культурному просторі, нова соціокультурна ситуація, суспільні запити і потреби передбачають утвердження пріоритету дошкільної освіти, формування в суспільстві розуміння ранніх етапів життя людини як найвідповідальнішого періоду становлення особистості. Аналіз стану роботи сучасних дошкільних навчальних закладів з навчання діалогічного мовлення дошкільників засвідчив наявність активної стихійної мовленнєвої практики дітей, але в ситуації організованої навчально-мовленнєвої діяльності, на жаль, продовжує домінувати монолог вихователя. Об’єктом дослідження є процес навчання мови та мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – методика створення на заняттях та в повсякденному житті комунікативно-мовленнєвих ситуацій, у процесі яких формуватимуться мовленнєві вміння дітей дошкільного віку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати необхідність використання в мовленнєвому розвитку дітей комунікативно-мовленнєвих ситуацій та розробити дидактичний матеріал для створення комунікативно-мовленнєвих ситуацій, які можуть використовуватися в практичній діяльності вихователя закладу дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Мовленнєвий розвиток дошкільників засобами комунікативних ситуацій | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |