dc.contributor.author |
Киндюк, Марія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-18T12:06:45Z |
|
dc.date.available |
2021-03-18T12:06:45Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Киндюк М. Д. Педагогічні умови створення та використання екологорозвивального середовища в закладі дошкільної освіти: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марія Дмитрівна Киндюк. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 114 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4870 |
|
dc.description.abstract |
Ефективність впливу довкілля (зокрема, природного) на дитину в закладі дошкільної освіти залежить від уміння педагога організовувати комфортне еколого-розвивальне середовище, яке максимально забезпечує “занурення” дошкільника в процес емоційно-чуттєвого сприймання, активно-дієвого пізнання та оцінки природних об’єктів, процесів, явищ. Це, зрештою, ляже в основу формування у неї екологічної компетентності. Об’єкт дослідження – процес еколого-природничої освіти дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – педагогічні умови використання еколого-розвивального середовища в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Мета дослідження – обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови, які забезпечують ефективність формування екологічної компетентності дошкільників засобами еколого-розвивального середовища закладу дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні умови створення та використання екологорозвивального середовища в закладі дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |