Аннотации:
Ефективність впливу довкілля (зокрема, природного) на дитину в закладі дошкільної освіти залежить від уміння педагога організовувати комфортне еколого-розвивальне середовище, яке максимально забезпечує “занурення” дошкільника в процес емоційно-чуттєвого сприймання, активно-дієвого пізнання та оцінки природних об’єктів, процесів, явищ. Це, зрештою, ляже в основу формування у неї екологічної компетентності. Об’єкт дослідження – процес еколого-природничої освіти дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – педагогічні умови використання еколого-розвивального середовища в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Мета дослідження – обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови, які забезпечують ефективність формування екологічної компетентності дошкільників засобами еколого-розвивального середовища закладу дошкільної освіти.