Abstract:
Природовідповідний, дитиноцентричний, вільний та творчий розвиток дитини в дошкільному віці дасть змогу їй реалізуватися у складному і багатогранному сучасному світі. Завданням дошкільної педагогіки є активна соціалізація дитини, турбота про її фізичний та психічний розвиток, формування її як особистості. У цьому руслі, звісно, актуальним є питання розумового розвитку дошкільників. Адже дошкільний заклад – це перша організаційна та науково обґрунтована ланка системи освіти, де згідно з науковою методологією дитину послідовно готують до навчально-виховного процесу в рамках школи чи іншого закладу освіти. Об’єкт дослідження – інтелектуальний розвиток дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – зміст, методи та прийоми розвитку інтелектуальної сфери старших дошкільників в процесі ігрової діяльності. Мета дослідження – визначити зміст, проаналізувати й окреслити дидактичний інструментарій розвитку інтелектуальної сфери старших дошкільників в процесі ігрової діяльності.