dc.contributor.author |
Мацерук, Марія Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-18T12:27:29Z |
|
dc.date.available |
2021-03-18T12:27:29Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Мацерук М. В. Психологічна корекція комунікативно-мовленнєвого розвитку у старших дошкільників: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марія Валеріївна Мацерук. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 103 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4874 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток мовлення – один із основних чинників становлення особистості в дошкільному дитинстві. Ступінь мовленнєвого розвитку визначається рівнем сформованості знань, умінь та навичок дитини, її пізнавальних і соціальних мотивів, потреб та інтересів. Пріоритетним напрямом вивчення мовленнєвого розвитку сучасного дошкільника є поєднання процесів засвоєння цінностей, звичаїв, мови, традицій рідної культури та виховання шанобливого ставлення до інших культур. За умов ізоляції дитини від повноцінного мовленнєвого спілкування у полікультурному оточенні, особливо в період дошкільного віку, передусім гальмується формування відповідної картини світу та адекватного самосприйняття зростаючої особистості. Мета дослідження полягала у виявленні психологічних особливостей формування комунікативно-мовленнєвої сфери у старшому дошкільному віці, розкритті шляхів розвитку комунікативно-мовленнєвих вмінь старшого дошкільника, у розробці програми засобів корекційного ефективного впливу на комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей старшого дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Психологічна корекція комунікативно-мовленнєвого розвитку у старших дошкільників |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |