Короткий опис(реферат):
Формування здоров’я дитини, повноцінний розвиток її органів і систем організму –– одна із головних проблем суспільства на сучасному етапі. Медичні працівники, педагоги і батьки констатують відставання, затримки, порушення, відхилення, невідповідність нормам розвитку неповноцінність здоров’я дітей. Система дошкільної освіти сьогодні враховує лише санітарно-гігієнічні норми умов життя дитини, здійснює нормування фізичних якостей і навичок. Проте сучасні підходи до вдосконалення педагогічного процесу, спрямованого на формування оптимального розвитку дитини, передусім фізичного і нервово-психічного, ґрунтуються на теоріях порівняльно-фізіологічних, онтогенетичних спадкових і набутих форм рухової та рефлекторної діяльності. Означене свідчить про необхідність урахування цих фізіологічних закономірностей під час використання засобів фізичного виховання для вирішення поставлених завдань.Об’єкт дослідження – морфофункціональний статус дітей 3-6 років. Предмет дослідження – тенденції й особливості вияву і динаміки показників морфофункціонального статусу дітей у період між 3 і 6 роками життя. Мета роботи – визначити особливості морфофункціонального статусу дітей у період 3-6 років при використанні різних варіантів виконання фізичних вправ на заняттях з фізичної культури.