Abstract:
Науковцями було приділено достатню увагу щодо вивчення пропорційності ціннісних орієнтацій тареальної поведінки людини; взаємозв’язку індивідуальної системи цінностей з груповою самосвідомістю; становленню та формуванню ціннісних орієнтацій найважливішого показника самовизначення особистості; дослідженню змін у становленні ціннісних орієнтацій залежно від вікового показника. Однак, слід наголосити на тому, що недостатньо уваги приділяли вчені проблемі становлення ціннісних орієнтацій у майбутнього педагога закладу дошкільної освіти, виявленню та аналізу факторів впливу на даний процес та умов його оптимізації; недостатньо розглянуті особливості впливу процесу професіоналізації на формування системи ціннісних орієнтацій студентської молоді; недостатньо вивчено та проаналізовано питання щодо суті та ієрархічних структур ціннісних орієнтацій майбутнього педагога дошкільного освітнього закладу на сучасному етапі розвитку суспільства. Об’єкт дослідження - особистісно-професійне становлення майбутнього педагога дошкільного закладу освіти. Предмет дослідження - психологічні особливості формування системи ціннісних орієнтацій майбутнього педагога закладу дошкільної освіти у навчально-виховному процесі вищого освітнього закладу. Мета дослідження полягала у виявленні особливостей ціннісних орієнтацій, а також зв’язків їх змісту і спрямованості з психологічними характеристиками особистості майбутнього педагога дошкільного освітнього закладу та пошуку шляхів розширення основних професійних цінностей.