Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Новосьолова, Олександра Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-18T12:40:28Z | |
dc.date.available | 2021-03-18T12:40:28Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Новосьолова О. Ю. Психологічні особливості формування професійних цінностей у майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Олександра Юріївна Новосьолова. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 106 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4877 | |
dc.description.abstract | Науковцями було приділено достатню увагу щодо вивчення пропорційності ціннісних орієнтацій тареальної поведінки людини; взаємозв’язку індивідуальної системи цінностей з груповою самосвідомістю; становленню та формуванню ціннісних орієнтацій найважливішого показника самовизначення особистості; дослідженню змін у становленні ціннісних орієнтацій залежно від вікового показника. Однак, слід наголосити на тому, що недостатньо уваги приділяли вчені проблемі становлення ціннісних орієнтацій у майбутнього педагога закладу дошкільної освіти, виявленню та аналізу факторів впливу на даний процес та умов його оптимізації; недостатньо розглянуті особливості впливу процесу професіоналізації на формування системи ціннісних орієнтацій студентської молоді; недостатньо вивчено та проаналізовано питання щодо суті та ієрархічних структур ціннісних орієнтацій майбутнього педагога дошкільного освітнього закладу на сучасному етапі розвитку суспільства. Об’єкт дослідження - особистісно-професійне становлення майбутнього педагога дошкільного закладу освіти. Предмет дослідження - психологічні особливості формування системи ціннісних орієнтацій майбутнього педагога закладу дошкільної освіти у навчально-виховному процесі вищого освітнього закладу. Мета дослідження полягала у виявленні особливостей ціннісних орієнтацій, а також зв’язків їх змісту і спрямованості з психологічними характеристиками особистості майбутнього педагога дошкільного освітнього закладу та пошуку шляхів розширення основних професійних цінностей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості формування професійних цінностей у майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |