Abstract:
На сучасному етапі розвитку суспільства гостро постають проблеми у сфері духовного життя. Спостерігається деформація моральних основ, поширюється байдужість і жорстокість. Вирішуючи педагогічні завдання, які постають у світлі загально-державних пріоритетів, необхідно виховувати у дітей здатність критично мислити, самостійно робити вибір і відповідати за свої дії та їх наслідки, виявляти гідність, повагу і гуманне ставлення до оточення. Важливо, щоб вони здобули вміння узгоджувати індивідуальні інтереси та інтереси суспільства. Моральний вибір особистості є оптимальним способом цього узгодження. Тому становлення морального вибору дітей є одним із важливих завдань морального виховання. Об'єкт дослідження - процес формування дружніх стосунків у дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження - зміст, форми та методи формування дружніх стосунків у дітей старшого дошкільного віку засобом творчої гри. Мета дослідження полягає у вивченні та теоретичному обґрунтуванні проблеми формування дружніх стосунків у дітей старшого дошкільного віку засобом творчої гри.