dc.contributor.author |
Побута, Таїсія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-18T12:50:49Z |
|
dc.date.available |
2021-03-18T12:50:49Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Побута Т. А. Формування самооцінки дошкільників в процесі ігрової діяльності: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Таїсія Анатоліївна Побута. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 97 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4880 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна освіта України виходить на якісно новий рівень, що зумовлено прогресивними тенденціями у формуванні громадянського суспільства, розширенням меж людської свободи, демократизацією принципів суспільного та індивідуального життя, зміною пріоритетів на користь цінності людської особистості. Проблема розвитку свідомості та самосвідомості дошкільника в наш час є проблемою становлення особистісного ядра, закладання базису культури, збалансованості потенційних можливостей та реалізованих здібностей. Таким чином, необхідність теоретико-експериментального дослідження психологічних умов розвитку самоповаги у дошкільному віці обумовлюється соціальним замовленням на модернізацію дошкільної освіти та впровадження особистісно орієнтованих виховних технологій. Суспільна значущість дослідження цієї проблеми суттєво зросла у зв'язку з новою освітньою парадигмою, яка потребує відповідного теоретико-методичного забезпечення. Мета дослідження полягала у виявленні особливостей розвитку самооцінки у дітей старшого дошкільного віку та пошуку шляхів розвитку самосвідомості та самооцінки дітей старшого дошкільного віку засобом гри, у розробці рекомендацій педагогам дошкільного закладу освіти та батькам з питань формування адекватної самооцінки дитини дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування самооцінки дошкільників в процесі ігрової діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |