Abstract:
Одним з малодосліджених напрямків в системі сучасної дошкільної освіти можна вважати використання ігор-фантазувань, з метою формування мовлення дітей старшого дошкільного віку. Саме в старшому дошкільному віці вкрай важливим є формування не просто виразності мовлення, яка є якісною характеристикою мови та важливим показником мовної культури особистості, а, зокрема, мовленнєвої творчості. Проблема розвитку дитячих мовленнєвих здібностей є досить актуальною на сучасному етапі. Сьогодні вчені аргументовано доводять необхідність та можливість розвитку мовленнєвих творчих здібностей вже з дошкільного віку. Мовленнєві творчі здібності посідають важливе місце в розвитку дитячої творчості починаючи з перших років життя людини. Мовлення акумулює життєдайну творчу енергію дитини, це стимул, засіб і показник її фізичного психічного і духовного розквіту, розквіту творчих здібностей, максимальної реалізації природних можливостей. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити вплив ігор-фантазувань на розвиток мовленнєвих творчих здібностей старших дошкільників.