dc.contributor.author |
Римар, Олеся Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-18T12:53:54Z |
|
dc.date.available |
2021-03-18T12:53:54Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Римар О. О. Методика розвитку мовленнєвих творчих здібностей старших дошкільників засобами ігор-фантазувань: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Олеся Олександрівна Римар. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 88 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4881 |
|
dc.description.abstract |
Одним з малодосліджених напрямків в системі сучасної дошкільної освіти можна вважати використання ігор-фантазувань, з метою формування мовлення дітей старшого дошкільного віку. Саме в старшому дошкільному віці вкрай важливим є формування не просто виразності мовлення, яка є якісною характеристикою мови та важливим показником мовної культури особистості, а, зокрема, мовленнєвої творчості. Проблема розвитку дитячих мовленнєвих здібностей є досить актуальною на сучасному етапі. Сьогодні вчені аргументовано доводять необхідність та можливість розвитку мовленнєвих творчих здібностей вже з дошкільного віку. Мовленнєві творчі здібності посідають важливе місце в розвитку дитячої творчості починаючи з перших років життя людини. Мовлення акумулює життєдайну творчу енергію дитини, це стимул, засіб і показник її фізичного психічного і духовного розквіту, розквіту творчих здібностей, максимальної реалізації природних можливостей. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити вплив ігор-фантазувань на розвиток мовленнєвих творчих здібностей старших дошкільників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методика розвитку мовленнєвих творчих здібностей старших дошкільників засобами ігор-фантазувань |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |