Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Римар, Олеся Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-18T12:53:54Z | |
dc.date.available | 2021-03-18T12:53:54Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Римар О. О. Методика розвитку мовленнєвих творчих здібностей старших дошкільників засобами ігор-фантазувань: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Олеся Олександрівна Римар. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 88 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4881 | |
dc.description.abstract | Одним з малодосліджених напрямків в системі сучасної дошкільної освіти можна вважати використання ігор-фантазувань, з метою формування мовлення дітей старшого дошкільного віку. Саме в старшому дошкільному віці вкрай важливим є формування не просто виразності мовлення, яка є якісною характеристикою мови та важливим показником мовної культури особистості, а, зокрема, мовленнєвої творчості. Проблема розвитку дитячих мовленнєвих здібностей є досить актуальною на сучасному етапі. Сьогодні вчені аргументовано доводять необхідність та можливість розвитку мовленнєвих творчих здібностей вже з дошкільного віку. Мовленнєві творчі здібності посідають важливе місце в розвитку дитячої творчості починаючи з перших років життя людини. Мовлення акумулює життєдайну творчу енергію дитини, це стимул, засіб і показник її фізичного психічного і духовного розквіту, розквіту творчих здібностей, максимальної реалізації природних можливостей. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити вплив ігор-фантазувань на розвиток мовленнєвих творчих здібностей старших дошкільників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика розвитку мовленнєвих творчих здібностей старших дошкільників засобами ігор-фантазувань | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |