Аннотации:
Одним з ефективних засобів реалізації освітньо-виховних цілей і завдань завжди була і є дитяча книга – джерело знань, першооснова розвитку рідного мовлення, національної свідомості й культури. У зв’язку з поширенням інформатизації суспільства, зникає інтерес до книжки як і потреба в читанні, втрачається усвідомлення пріоритетної ролі її в людському житті, знижується роль сім’ї у залученні дитини до читання, внаслідок чого при вступі до школи та у першому класі далеко не в усіх є бажання тримати в руках книжку, слухати, пізнавати чи самостійно читати. Відтак, читання перестає бути національним пріоритетом. Саме тому в суспільстві гостро постає проблема літературної освіти наймолодших користувачів книги, формування умінь повноцінної читацької діяльності, яка можлива лише за наявності стійкого інтересу до книги та готовності педагогів і батьків забезпечити якісний формувальний процес. Мета дослідження – виявити й експериментально перевірити педагогічні умови формування читацьких інтересів старших дошкільників засобами сучасних книжкових видань.