ElarK-PNU

Формування читацьких інтересів старших дошкільників засобами сучасних книжкових видань

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шутко, Світлана Василівна
dc.date.accessioned 2021-03-18T13:04:50Z
dc.date.available 2021-03-18T13:04:50Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шутко С. В. Формування читацьких інтересів старших дошкільників засобами сучасних книжкових видань: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Світлана Василівна Шутко. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 121 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4883
dc.description.abstract Одним з ефективних засобів реалізації освітньо-виховних цілей і завдань завжди була і є дитяча книга – джерело знань, першооснова розвитку рідного мовлення, національної свідомості й культури. У зв’язку з поширенням інформатизації суспільства, зникає інтерес до книжки як і потреба в читанні, втрачається усвідомлення пріоритетної ролі її в людському житті, знижується роль сім’ї у залученні дитини до читання, внаслідок чого при вступі до школи та у першому класі далеко не в усіх є бажання тримати в руках книжку, слухати, пізнавати чи самостійно читати. Відтак, читання перестає бути національним пріоритетом. Саме тому в суспільстві гостро постає проблема літературної освіти наймолодших користувачів книги, формування умінь повноцінної читацької діяльності, яка можлива лише за наявності стійкого інтересу до книги та готовності педагогів і батьків забезпечити якісний формувальний процес. Мета дослідження – виявити й експериментально перевірити педагогічні умови формування читацьких інтересів старших дошкільників засобами сучасних книжкових видань. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування читацьких інтересів старших дошкільників засобами сучасних книжкових видань uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу