dc.contributor.author |
Василів, Мар’яна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-18T13:51:34Z |
|
dc.date.available |
2021-03-18T13:51:34Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Василів М. І. Формування лексичної компетентності старших дошкільників у процесі сприйняття художніх картин: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Мар’яна Іванівна Василів. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 107 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4888 |
|
dc.description.abstract |
Відродження державності в Україні поставило перед дошкільною освітою нові проблеми і завдання, серед яких пріоритетним є національно-мовленнєве виховання дітей, спрямоване на формування свідомої мовної особистості, здатної до ініціативності й вільного самовираження через спілкування рідною мовою, оскільки саме мова є інструментом пізнання дійсності й засобом встановлення контакту з довкіллям. Серед складових змісту роботи з дошкільниками з мовленнєвого розвитку особливе місце займає збагачення, уточнення й активізація лексичного багажу рідної мови, що лежить в основі формування лексичної компетентності, як однієї із сторін культури мовлення, сформованість якої є кінцевим результатом навчання рідної мови в закладі дошкільної освіти. Мета дослідження – розробити, та експериментально апробувати методику формування лексичної компетентності старших дошкільників у процесі сприйняття художніх картин. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування лексичної компетентності старших дошкільників у процесі сприйняття художніх картин |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |