Аннотации:
Відродження державності в Україні поставило перед дошкільною освітою нові проблеми і завдання, серед яких пріоритетним є національно-мовленнєве виховання дітей, спрямоване на формування свідомої мовної особистості, здатної до ініціативності й вільного самовираження через спілкування рідною мовою, оскільки саме мова є інструментом пізнання дійсності й засобом встановлення контакту з довкіллям. Серед складових змісту роботи з дошкільниками з мовленнєвого розвитку особливе місце займає збагачення, уточнення й активізація лексичного багажу рідної мови, що лежить в основі формування лексичної компетентності, як однієї із сторін культури мовлення, сформованість якої є кінцевим результатом навчання рідної мови в закладі дошкільної освіти. Мета дослідження – розробити, та експериментально апробувати методику формування лексичної компетентності старших дошкільників у процесі сприйняття художніх картин.