dc.contributor.author |
Владиш, Тетяна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-18T13:55:03Z |
|
dc.date.available |
2021-03-18T13:55:03Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Владиш Т. С. Технологія ознайомлення старших дошкільників з органами чуття людини: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Тетяна Сергіївна Владиш. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 98 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4889 |
|
dc.description.abstract |
З точки зору психологів дошкільний період є сенситивним у становленні особистості, формуванні в дитини ставлення до себе, здатності відповідним чином впливати на умови життєдіяльності, усвідомлювати власне „Я”. Значним новоутворенням старшого дошкільного віку є здатність до супідрядності мотивів, передбачення результатів своєї діяльності, усвідомлення прагнення до формування уявлень про органи чуття людини. Підставою для забезпечення уявлень про органи чуття людини у дошкільників є розвиток комунікативних умінь, здатність встановлювати доброзичливі взаємини в різних сферах життєдіяльності. Об’єкт дослідження – процес валеологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – ефективні технології формування уявлень про органи чуття у дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей процесу валеологічного виховання дітей дошкільного віку і механізмів стимулювання цього процесу шляхом використання ефективних технологій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Технологія ознайомлення старших дошкільників з органами чуття людини |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |