Аннотации:
З точки зору психологів дошкільний період є сенситивним у становленні особистості, формуванні в дитини ставлення до себе, здатності відповідним чином впливати на умови життєдіяльності, усвідомлювати власне „Я”. Значним новоутворенням старшого дошкільного віку є здатність до супідрядності мотивів, передбачення результатів своєї діяльності, усвідомлення прагнення до формування уявлень про органи чуття людини. Підставою для забезпечення уявлень про органи чуття людини у дошкільників є розвиток комунікативних умінь, здатність встановлювати доброзичливі взаємини в різних сферах життєдіяльності. Об’єкт дослідження – процес валеологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – ефективні технології формування уявлень про органи чуття у дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей процесу валеологічного виховання дітей дошкільного віку і механізмів стимулювання цього процесу шляхом використання ефективних технологій.