Короткий опис(реферат):
Значущість роботи над розкриттям художнього образу посилюється тим, що студент не просто інструментально озвучує авторський художній задум, як суб’єкт виконавського процесу, а проявляє при цьому своє особистісне бачення, відчуття, розуміння семантики твору через самовираження власного «Я». Актуальність досліджуваної проблеми посилюється необхідністю розв’язання низки суперечностей: між усвідомленням ролі міждисциплінарної інтеграції, що позначається на ефективності роботи над розкриттям художнього образу і недостатнім рівнем впровадження інтегративних зв’язків; між визнанням важливості забезпечення особистісного, неповторного, тлумачення художньої інформації та відсутністю новітніх методичних розробок з цієї тематики. Мета дослідження – розробити, теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити методику роботи над розкриттям художнього образу. Об’єкт дослідження – процес інструментальної підготовки студентів педагогічних коледжів. Предмет дослідження – методичне забезпечення процесу розкриття художнього образу музичних творів студентів педагогічного коледжу в процесі інструментальної підготовки.