dc.contributor.author |
Сидорук, С. А. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-19T11:28:24Z |
|
dc.date.available |
2021-03-19T11:28:24Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Сидорук С. А. Методичні засади удосконалення виконавських вмінь та навичок студентів-скрипалів коледжу культури і мистецтв: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / С. А. Сидорук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 114 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4894 |
|
dc.description.abstract |
Впровадження культурологічних домінант у сучасну систему освіти висуває високі вимоги до якості підготовки фахівців з музичного мистецтва, які покликані закладати надійне підґрунтя розвитку культури й духовності підростаючого покоління. У зв’язку з цим потребує суттєвого оновлення процес інструментального навчання в мистецьких навчальних закладах. Аналіз психолого-педагогічної, психолого-фізіологічної та мистецтвознавчої наукової літератури з досліджуваної проблеми дозволяє зробити висновок, що у численних і вагомих за теоретичними й практичними результатами надбаннях педагогічної науки залишаються не висвітленими питання змісту та структури інструментально-виконавських вмінь та навичок студентів-скрипалів мистецьких навчальних закладів, а також методики їх цілеспрямованого формування та удосконалення у процесі фахової підготовки. Мета дослідження – розробити, науково обґрунтувати методичні засади та експериментально перевірити ефективність організаційно-методичної системи інструментально-виконавської підготовки студентів-скрипалів коледжу культури і мистецтв. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методичні засади удосконалення виконавських вмінь та навичок студентів-скрипалів коледжу культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |