Аннотации:
Впровадження культурологічних домінант у сучасну систему освіти висуває високі вимоги до якості підготовки фахівців з музичного мистецтва, які покликані закладати надійне підґрунтя розвитку культури й духовності підростаючого покоління. У зв’язку з цим потребує суттєвого оновлення процес інструментального навчання в мистецьких навчальних закладах. Аналіз психолого-педагогічної, психолого-фізіологічної та мистецтвознавчої наукової літератури з досліджуваної проблеми дозволяє зробити висновок, що у численних і вагомих за теоретичними й практичними результатами надбаннях педагогічної науки залишаються не висвітленими питання змісту та структури інструментально-виконавських вмінь та навичок студентів-скрипалів мистецьких навчальних закладів, а також методики їх цілеспрямованого формування та удосконалення у процесі фахової підготовки. Мета дослідження – розробити, науково обґрунтувати методичні засади та експериментально перевірити ефективність організаційно-методичної системи інструментально-виконавської підготовки студентів-скрипалів коледжу культури і мистецтв.