Короткий опис(реферат):
Проблема художньо-естетичного виховання учнів молодшого шкільного віку засобами вокально-хорового навчання на матеріалі народної творчості та українських вокально-хорових творів набуває особливої значущості. Залучення дітей початкової школи до активної вокально-хорової діяльності на засадах національного мистецтва сприяє всебічному, гармонійному розвитку особистості, духовності, формуванню ціннісних орієнтацій, естетичних смаків і високих моральних якостей. Аналіз проведення вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку дав змогу виявити низку існуючих суперечностей між: зростаючими потребами суспільства у духовно-естетичному вихованні молодшого покоління і традиційній вокально-хоровій підготовці учнів; посиленням процесів інформаційно-комунікаційних технологій в освіті і низьким рівнем упроваджень сучасних інтерактивних методів і мультимедійних технологій у процес вокально-хорового навчання учнів; високими вимогами до вокально-хорової виконавської майстерності учнів і недосконалістю методичного забезпечення формування вокально-хорових умінь та навичок учнів молодшого шкільного віку. Мета дослідження полягає у виявленні, теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування вокально-хорових умінь і навичок учнів молодшого шкільного віку в початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах.