Abstract:
Уміння слухати і чути музику не є вродженою якістю. Пізнавально-творчі можливості учнів розвиваються в активній музичній діяльності, у цілеспрямованому аналізі музичних творів. У процес формування музичного сприймання включаються досвід безпосередніх переживань і роздумів учнів, який формується під впливом музичного мистецтва, а також художній досвід пов'язаний з виконанням. Це дає можливість розглядати сприймання як основу засвоєння школярами втіленого в музиці досвіду естетичних ставлень до дійсності. Тому головним завданням музичного виховання учнів є формування активного сприймання музичних творів. Таке завдання надає особливого значення вдосконаленню процесу естетичного виховання дітей та молоді в загальноосвітній школі. У зв'язку з цим зростає вагомість розробки питань використання мистецтва, зокрема музичного, яке в образно-звуковій формі відбиває та узагальнює досвід емоційного ставлення до життя. Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні, упорядкуванні прийомів та методів розвитку музичного сприйняття молодших школярів на уроках музичного мистецтв.