dc.contributor.author |
Барицька, Олена |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-19T11:37:26Z |
|
dc.date.available |
2021-03-19T11:37:26Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Барицька О. Формування музичного сприймання учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Олена Барицька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 106 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4897 |
|
dc.description.abstract |
Уміння слухати і чути музику не є вродженою якістю. Пізнавально-творчі можливості учнів розвиваються в активній музичній діяльності, у цілеспрямованому аналізі музичних творів. У процес формування музичного сприймання включаються досвід безпосередніх переживань і роздумів учнів, який формується під впливом музичного мистецтва, а також художній досвід пов'язаний з виконанням. Це дає можливість розглядати сприймання як основу засвоєння школярами втіленого в музиці досвіду естетичних ставлень до дійсності. Тому головним завданням музичного виховання учнів є формування активного сприймання музичних творів. Таке завдання надає особливого значення вдосконаленню процесу естетичного виховання дітей та молоді в загальноосвітній школі. У зв'язку з цим зростає вагомість розробки питань використання мистецтва, зокрема музичного, яке в образно-звуковій формі відбиває та узагальнює досвід емоційного ставлення до життя. Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні, упорядкуванні прийомів та методів розвитку музичного сприйняття молодших школярів на уроках музичного мистецтв. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування музичного сприймання учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |