Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Барицька, Олена | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T11:37:26Z | |
dc.date.available | 2021-03-19T11:37:26Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Барицька О. Формування музичного сприймання учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Олена Барицька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 106 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4897 | |
dc.description.abstract | Уміння слухати і чути музику не є вродженою якістю. Пізнавально-творчі можливості учнів розвиваються в активній музичній діяльності, у цілеспрямованому аналізі музичних творів. У процес формування музичного сприймання включаються досвід безпосередніх переживань і роздумів учнів, який формується під впливом музичного мистецтва, а також художній досвід пов'язаний з виконанням. Це дає можливість розглядати сприймання як основу засвоєння школярами втіленого в музиці досвіду естетичних ставлень до дійсності. Тому головним завданням музичного виховання учнів є формування активного сприймання музичних творів. Таке завдання надає особливого значення вдосконаленню процесу естетичного виховання дітей та молоді в загальноосвітній школі. У зв'язку з цим зростає вагомість розробки питань використання мистецтва, зокрема музичного, яке в образно-звуковій формі відбиває та узагальнює досвід емоційного ставлення до життя. Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні, упорядкуванні прийомів та методів розвитку музичного сприйняття молодших школярів на уроках музичного мистецтв. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування музичного сприймання учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |